Sunday 22 April 2012

میزان تاثیر محیط بر من


سوال از راو لایتمن :ایا روشی برای بررسی میزان تاثیر محیط بر روی حالت درونی من وجود دارد؟

جواب: شما در این مورد تا حدی می توانید قضاوت کنید که بخواهید به دیگران متصل شویداین تاثیر محیط گفته می شود. من روحانیت را از طریق اتصال با انها در درون خودم آشکار می کنممن در درون انها وجود دارم در درون اتصالی که بین ما وجود دارد و نه در جسم حیوانی خودم . گفته شده است که شخص روحانیت را (در درون خودش) پیدا می کند. نه در درون حیوان بلکه در درون سیستم اتصال هایی که من می سازم و با انها متصل شده ام .از طریق اتصال من به همه ی آنها من کیفیت کلی بخشش را پیدا می کنم که شامل آشکار شدن خالق می شود .بر این اساس من چک می کنم که تا چه حدی محیط, اشتیاق من را به سوی اهمیت اتصال, یگانگی و بزرگی خالق که در بین ما قرار می گیرد بیشتر می کند عشق به سوی دوستان قانون اساسی تورا هست .اگر من این حالت را و واقعیت را بیشتر و بیشتر تشخیص بدهم من به درستی پیشرفت می کنم.


با تشکر از خانم ساحل که این متن را ترجمه کردند.


No comments:

Post a Comment